Fund raising

De Van Buul Entertainment Groep houdt zich ook bezig met het organiseren van activiteiten om additionele middelen of geld voor o.a. non-profit organisaties te verwerven. Waaronder Oud IJzer actie Jenaplanschool Heerde. 

Organisatie

Een belangrijke kernactiviteit van de VBE Groep betreft het organiseren en inrichten van beurzen, tentoonstellingen en evenementen voor bedrijven.
Daarbij staat vooral de entertainmentwaarde centraal. Gesterkt door onze ervaringen in het bedrijfsleven hanteren wij het adagium van de 2 G's, "Gunnen en Gezien worden" als onmisbare basis voor succesvol ondernemen.
Simpel gezegd: de prospects moeten je eerst zien en vervolgens aardig genoeg vinden om tot zaken te komen.
Een opvallende en sympathieke presentatie helpt daarbij.
De Van Buul Entertainment Groep ontwikkelt totaalconcepten voor de inrichting van stands en verschaft adviezen om tot een juiste mix van vermaak en zakelijke succes te komen.
 

Artiesten management

De introductie in Nederland van Arnaldo Mangini - de ongelofelijke Mr Bean Double - betekende ook het startsein voor de Van Buul Entertainment Groep. De Italiaanse dubbelganger heeft zijn reputatie inmiddels ook in ons lang gevestigd en is de eerste van een reeks entertainers en performers in onze stal. Inmiddels zijn oriënterende gesprekken met meerdere acts gevoerd en de uitkomsten daarvan zullen binnenkort op deze site worden gepubliceerd.

 

Celebrities voor uw campagne.

Er zijn vele voorbeelden van bekende artiesten die worden ingezet om producten of diensten te promoten. Carla Bruni voor Lancia, Nicole Kidman voor Chanel, George Clooney voor Nespresso, David Beckham voor Armani... het is maar een kleine greep uit de reeks voorbeelden van grote namen uit de sport- en variatiewereld die zich aan een merk verbinden.
Ook onze Mr Bean Double is zeer geschikt om een 'feel good mood' te creëren bij een presentatie.
De naambekendheid wordt vergroot: een beroemdheid inhuren betekent tijdswinst op het vlak van zichtbaarheid.
Snelle en efficiënte communicatie over een verandering van imago of een nieuwe strategische positionering.